Zmęczenie: z każdego profilu swoje narzędzie

Aby odzyskać całą swoją energię, podzielonych na zimę, oto pięć “naturalnych receptur” dostosowane według typu zmęczenia, co wpływa na ciebie.

1. Zmęczenie

To kolejne nadmiar sport, powtarzających się wysiłków mięśniowych. ZmęczenieZaniepokojeni “narkomanów”, które chodzą na siłownię kilka razy w tygodniu na ich linii lub pustymi głowami i nie rozumieją, że są one lepsze od ich ograniczenie.

To ty … jeśli masz ból fizyczny (najczęściej w stawach), która ma tendencję do pogorszenia się z upływem czasu i przygotowania, problemy z trawieniem, a także nastrój, otoczenie regularnie mówi, “trzeba podnieść nogę na treningu “. Ta zmęczenie często sprawia, że bardziej kruche na infekcje wirusowe.

Twoje odżywianie dopalacze: łosoś + olej z otrąb ryżowych. Omega-3 (EPA-DHA) olej z łososia zmniejszyć stan zapalny, związane z ćwiczenia, EPA chroni mózg, DHA serce. W duecie z olejkiem z otrębów ryżowych, te Omega-3 nawet bardziej skuteczne: zastrzeżone tokotrienole (super witamina E). Dwie bardzo silne przeciwutleniacze, które charakteryzują z otrąb ryżowych, olej.

Przepis, który wymaga: Tatar z łososia, ubrany olej z otrąb ryżowych , plus starty świeży imbir, kaparami i koperkiem.

Relaksujący napar : królowa-to obok . 1 gr. Każdej rośliny w infuzji 5 minut w 30 ml wody. To jest link duet zmęczonych sportowców, działa jak środek przeciwbólowy, przeciwzapalne i antyoksydacyjne. Idealny, aby zmniejszyć ból i pomóc wyeliminować toksyny, powstające podczas treningu.

2. Zmęczenia psychicznego

To się dzieje w przypadku przepełnienia ciężkich plików do zarządzania lub sprawdzania egzaminów. To zmęczenie związane z przeciążeniem intelektualnej pracy, wymagającej wysiłku w nauce, surowość lub kreatywność, lub nawet wszystkie trzy w tym samym czasie!

To ty … jeśli Masz problemy z koncentracją, pamięcią do zapisu i / lub przyswajać nowe informacje, czasami z trudem zasypia. Masz wrażenie, aby nie iść do przodu, nie być na tyle pomysłowy.

Twoje odżywianie dopalacze : żółtko + słód, drożdże. Żółtko jest bogaty w lecytynę, która zapewnia prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego i poprawia zdolności poznawcze. Ponadto, w nim zawiera cholinę, która uczestniczy w produkcji acetylocholiny, neuro-mediatorów, co wzmacnia pamięć. Nye drożdże zawiera wszystkie witaminy z grupy b są niezbędne do utrzymania energii i produkcji neuroprzekaźników za płyn informacji.

Przepis, który wymaga La: jajko na twardo (żółty dobrze płynie) posypać słodu i drożdży. Wolą rano.

herbata ziołowa: уорана. 1 gr.à.z. Z Уорана w proszku (Guayapi) w 25 ml ciepłej wody z sokiem z cytryny. Napój ten zwiększa czujność. To powinna być podjęta na śniadanie (zamiast kawy), aby dać impuls, który trwa przez cały dzień.

3. Damska zmęczenie

Jest to związane z ciąż, że kapać w organizmie, utrata krwi podczas miesiączki, Damska zmęczeniezmiany hormonalne, zmęczenie.

To ci, jeśli czujesz zmęczenie, duszność nawet przy małych wysiłkach, masz bladą cerę, w tym usta. Może też hairfall, bicie serca, zawroty głowy … to ciągłe zmęczenie … ale do tego przyzwyczajeni.

Twoje odżywianie dopalacze: małże + pietruszki. Małże są bardzo bogate w  żelaza (tzw. hemu), witamina B12 i B9: te trzy prace razem w produkcji czerwonych ciałek krwi, aby przywrócić dynamikę całego organizmu. Witaminy Z pietruszki zwiększa wchłanianie gruczoł trawienny i jego apigenina obsługuje enzymów antyoksydacyjnych we krwi i rozszerzenie naczyń krwionośnych. To jest najlepsze, aby znaleźć zł i wygląda dobrze .

Przepis, który wymaga: małże marinières (lub natury) z dużą ilością posiekanej natki pietruszki

herbata ziołowa: pokrzywa / kurkuma

Domagać się w ciągu 3 minut w ciepłej wodzie 1 łyżeczka. Suszone liście pokrzywy i 1 łyżeczka kurkumy w Proszku i 1 szczyptę pieprzu.

4. Stres, zmęczenie

Jest to spowodowane zbyt wiele bodźców nerwowych, zbyt emocjonalna, zbyt duża odpowiedzialność. Krótko mówiąc, nagromadzenie “za dużo”!

To do ciebie, jeśli … odpowiedzi na ćwierć obrotu przy najmniejszym obserwaci (hiper-emocjonalność), skok na najmniejszy hałas, nigdy nie jest spokojny i odpoczywa, masz mąki, a także słodkie pragnienia. Często pojawia się ból. Może u was też są drętwienia (bez konkretnego powodu) lub drganie powiek. Zmęczenie już jest rano, to często gorzej w przypadku mięśniowych wysiłku.

Twoje odżywianie dopalacze : nasiona dyni + suszone morele (organiczne)

Nasiona dyni są bogate w tryptofan, substancja, która przekształca się w serotoninę pod wpływem cukru na niski Indeks Glikemiczny suszonych moreli. Serotonina działa jak hamulec na stres. Aby być spożywane na przekąski i / lub kolację.

Przepis, który wymaga: z quinoa, nasiona dyni i suszonych moreli i dużo pietruszki.

Relaksujący napar: skrzyp . 2 łyżeczki suchej infuzji w ciągu 3 minut. 2 razy dziennie *. jego nasycenie krzem pomaga zwiększyć wpływ magnezu przyniósł Lekarstwo poniżej.

* Nie zaleca się do serca lub problemy z wątrobą

5. Trollować zmęczenie

Jest to związane z nadmiarem toksyn, które gromadzą się w organizmie. Coraz Trollować zmęczenieczęściej jest to zmęczenie objawia się często przewlekłe aspekt. Dzieje się tak z powodu regularnego przyjmowania leków (paracetamol, tabletki, benzodiazepiny i inne), narkoza, w przemysłowym zasilanie (dodatki, barwniki …), spożycie alkoholu, aktywne lub bierne palenie.

To do ciebie, jeśli … czujesz pompa-udarów mózgu, coraz częściej i częściej wracać, mimo wszystko. Czujesz, ciężki, czasami nudności i wzdęcia brzucha lub ból w nadbrzuszu lub hipochondrii); cierpisz z powodu bólu głowy epizodyczna, senność po posiłku, jeść coraz mniej i mniej tłuszczu.

Twoje odżywianie dopalacze : kiełki nasiona brokułów + czarna rzodkiew. Te kiełki są bogate w sulforaphanes który w obecności czarnej rzodkwi  pozwoli zwiększyć detoksykacji wątroby działają (poprzez zwiększenie aktywności enzymów wątrobowych).

W requinque przepis: starty czarny sałatka z rzodkiewki i nasion na kiełki brokuły z domu cytrynowy sos, kurkumę, chrzan i sos sojowy krem

Relaksujący napar: 10 g rośliny suszy się w 75 ml przegotowanej wody. W infuzji w ciągu 15 minut. Pić w ciągu dnia (lub Quantadesmodium +, 20 kropli na szklankę gorącej wody, przed posiłkiem). W ciągu 10 dni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *